kierownik budowy - projekty hydrotechniczne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kierownik budowy - projekty

hydrotechniczne

pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie

Opis stanowiska:

  • planowanie, nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z umową, harmonogramem oraz budżetem, w oparciu o przepisy prawa (m.in.: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, KC, rozporządzenia)
  • zagwarantowanie na budowie najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości realizowanych prac
  • rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z zamawiającym, nadzorem inwestorskim i nadzorem autorskim
  • dbałość o optymalne wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa i odpowiedzialność za wynik
    na realizowanym kontrakcie
  • koordynacja prac podwykonawców, usługodawców oraz dostawców
  • przeprowadzanie odbiorów robót i rozliczeń z zamawiającym
  • rozliczanie i odbieranie zleconych prac podwykonawczych, usług i dostaw
  • prowadzenie korespondencji z zamawiającym
  • inicjowanie zmian projektowych
  • raportowanie przebiegu prac i wyniku finansowego
  • prowadzenie dokumentacji budowy
  • aktywny udział w kontraktacji podwykonawców
  • weryfikacja budżetów
  • sporządzania harmonogramów realizacyjnych
  • samodzielna funkcja w budownictwie w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie w realizacji kontraktów jako Generalny Wykonawca przez okres minimum 5 lat
  • doświadczenie w realizowaniu projektów w branży hydrotechnicznej
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności hydrotechnicznej lub równoważne –
  • warunek konieczny
  • znajomość przepisów prawa
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność działania i reagowania
  • w sytuacjach kryzysowych
  • rzetelność, umiejętność współpracy, komunikatywność
  • mile widziana znajomość j. angielskiego

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
  • premia uzależniona od wyniku
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • odpowiedzialną pracę w międzynarodowej firmie
  • realizację ciekawych projektów
  • samodzielność
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, PPE)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Aarsleff sp. z o.o. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Osoba Kontaktowa AARSLEFF

22 648 88 34     praca@aarsleff.pl
Kandydatów prosimy o uzupełnienie formularza aplikacyjnego. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Formularz aplikacji

Nie wybrano pliku
Nie wybrano pliku
hCaptcha